måndag 3 mars 2014

Tupperware

Idag har jag inte orkat blogga. Har haft en väldigt dålig dag. Men istället för att klaga på det ska ska jag skriva ner tre bra saker med dagen. 
1. Ingen mer stegring. 
2. Vi fick lunchsällskap av Hanna idag. 
3. Äntligen är möblerna på rätt ställe i sovrummet. 

Ikväll har jag varit på teammöte med några andra Tupperware-konsulenter. Igen lärde jag mig något nytt, och fick mer motivation. Plus att jag träffade några härliga kvinnor, och en gosig baby. En riktigt trevlig kväll har jag haft. 
Jag har fått en utmaning. Jag ska ha ett "karaparty", haha. Så om er man/pojkvän/bror vill ha en demo, få en gratis Tupperwaresak, och ha en rolig kväll med vännerna, skicka mejl åt minna.holmborg@gmail.com ni vet att ni får kontakta mig om ni själva vill ha en demo också. Det blir roligt, inget köptvång och alla får en gåva, även gästerna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar