onsdag 26 mars 2014

Onsdag

Hmm, trodde att jag hade bloggat igår, men kom på att jag aldrig publicerade inlägget jag skrev. Nåväl, jag provar igen idag. 
Det var en lång kväll igår. När Lennart kom hem så somnade jag, fast jag bara skulle stänga ögonen några sekunder. När jag vaknade fick jag bråttom för jag skulle till Tanjas på Lingon&blåbärparty. De hade väldigt fina kläder, men jag köpte ingenting. Fick också se deras nya fina hus. 

Idag har vi först fört Elliot till parken. Han blev väldigt ledsen när jag skulle åka hem, och började gråta. Helst hade jag tagit upp honom i famnen och och tröstat, men det var bara att bita ihop och gå därifrån. När jag kom hem fick jag meddelande att han lekte fint och hade slutat gråta. Så det lugnade ner mig. 
På eftermiddagen for vi ut allihopa i det superhärliga vårvädret. Matheo fick ha på sig nya våroverallen och Elliots gamla skor. De är nog för stora ännu, men han får ha dem i alla fall. 



Elliot ville inte ställa upp på bild idag, han ville bara leka. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar