fredag 7 mars 2014

Min låda

Igår hade vi Averaparty hos svärmor. En superkul kväll, med massor av skratt, fotbad och nya fötter. Jag beställde hem lite produktet, och bokade in ett eget party med fotbad. Lyxigt! 
Under tiden for Lennart och gossarna till mina föräldrar. Jag har köpt en gammal låda som jag hittade på ett loppis på facebook. Fick den transporterad till mammas jobb, så hon tog hem den och Lennart hämtade den alltså igår. Inte visste jag att den var sådär stor, och sådär nött, så det var minnsann kärlek vid första ögonkastet när L bar in den genom dörren. Nu står den under spegeln i sovrummet, där jag visste att den skulle passa redan då jag såg den på nätet. Handtaget har fallit lös, men bara att skruva fast. Där inne borde nog alla mina föräldra- och inredningstidningar få plats. 






2 kommentarer: