fredag 14 mars 2014

Hemma

Ja, jag är hemma, och Elliot är hemma. Lennart och Matheo sover på sjukhuset inatt. Min lilla prins har varit piggare idag, men läkaren tyckte att hans lungor lät värre. Så vi var på röntgen, och de såg att han hade något virus. Jag vet inte om de ska ge någon medicin i alla fall, troligtvis är det något som går över av sig själv. Men han behöver få spira med jämna mellanrum, för hostan och syreupptagningen som är lite dålig.
Han har i alla fall orkat leka och varit vaken mycket idag, så det har varit skönt. Det var inte alls roligt igår då han inte var sig själv.

Jag och Elliot har haft en mini-myskväll. Vi har ätit lax med sallad, jag köpte sushi vid Prisma (mums!!!) och sen lagade vi bananer med choklad i ugnen, och åt med glass. Hanna och Nina var här en sväng ikväll, och efter att de åkt har vi busat i sängen, läst saga och nu sover han. Själv ska jag söka upp någon typiskt tjejig komedifilm, äta choklad, njuta av tystnaden och sakna Matheo. Hoppas ni har en fin fredagskväll, trevligare än min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar