måndag 10 mars 2014

Helgen full med feber och förkylningar

Lite dött var det här. I helgen har Elliot haft feber, riktigt ordentligt. Både han och Matheo är förkylda också, så vi har varit inomhus bara. I lördags kom Hanna hit i alla fall, så jag och Lennart åkte till Kokkola för att köpa lite kläder åt Lennart, ett sängöverkast till vår säng och tavlor till pojkarnas rum. Vi kom hem med kläder åt Lennart, ny regnjacka åt Elliot, kläder åt barnen och mat. Så idag ska jag beställa efter det vi inte hittade från nätet istället. 
Igår var en riktigt seg dag. Trött som bara den, och ingenting roligt. Till sist for jag ut på promenad, för att pigga upp mig själv lite. Det var så härligt väder, och skönt att slippa tänka, så visst piggnade jag till då jag kom hem. 

Idag vill jag söka inspiration till hallen och vardagsrummet. Jag vill ha in lite vårfärger, som turkost eller grönt, eller varför inte gult. Ska se vad jag får för ideer. 




3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder men det sku nog räckt med en för de är så lika eller är det finn fem fel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken onödig kommentar!

      Radera
  2. Ja, i misstag lag jag två nästan likadana bilder. Hade nog tagit olika. Men orkade inte byta ut den ena sen då jag märkte det :)

    SvaraRadera