lördag 1 mars 2014

Födelsedag

Förkylningen fortsätter. Lennart for ut med pojkarna på eftermiddagen, så jag fick sova några timmar. Det behövdes, för jag känner mig mycket piggare. Jag hade ju velat göra en massa idag, som städa, fixa i pojkarnas rum, tvätta kläder, baka tills imorgon osv, men allt det får stå nu. Vill inte riskera att förkylningen blir värre, för det suger redan som det är nu. 

Imorgon fyller L. Jag FÅR inte köpa något åt honom, eller ställa till med nåt. Det enda han vill ha är sovmorgon. Och det ska han minnsann få. Och jag ska minsann ha dukat fram en ordentlig frukost tills han vaknar. Och sen kanske, kanske ge honom en överraskning i alla fall. Det skulle kännas tråkigt att inte få ge något alls, så något har jag nog planerat. Får se bara om det blir imorgon eller om vi väntar till nästa vecka. 



2 kommentarer:

  1. Du sku kuna bli frisk så vi sku kuna råkas, börivara så längsaan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, he tycker jag o. Har ju int ens sitt tjejen er ännu :)

      Radera