torsdag 16 januari 2014

Vi försov oss

Japp, vi försov oss i morse. Vi vaknade 11, och genast sköljde en våg av panik genom kroppen. Men i nästa sekund så kände jag hur utvilad jag verkade vara, så då blev jag på bättre humör. Lite synd var det ju att vi missade en dag vid Touhutalo med vännerna, men vi får ta det igen en annan gång, helt enkelt.

Jag blev riktigt pirrig när jag tittade ut genom fönstret och såg solen skina över den glittrande snön. Så vi for ut med vagnen och pulkan, och tog dagens dos av d-vitamin och frisk luft då istället. Roligt hade vi, jag och Elliot, medan Matheo sov i vagnen. Man blir ju så glad av allt det fina just nu.





Sen for vi in och njöt av äggröra med paprika och champinjon. Superenkelt att laga, jättegod och mättande. Perfekt lunch, alltså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar