tisdag 7 januari 2014

Rutiner, tack.

Nu är vi tillbaks till vardag och förhoppningsvis lite rutiner igen. Lite skönt faktiskt, fast det är roligt med helg också. Den här veckan ska jag ha gjort lite saker. Dock kan jag inte riktigt berätta vad det är ännu, men kanske om några veckor. Så jag ska alltså ha gjort två viktiga saker denna veckan, försöka träna några gånger, plocka undan resten av julsakerna, och förhoppningsvis få tid till frisören. Och det bästa av allt: massage imorgon vid Cosmetique! Jag har varit förr, så jag vet att jag kommer att känna mig som en prinsessa! 

Innan jag börjar på med dagens uppgifter ska jag ha i mig kaffe. Dagens viktigaste och bästa i matväg är nog morgonkaffet. 



Får bunkra upp med täcke och kudde så att den här lille parveln ska kunna sitta med vid frukostbordet. Han äter numera en stor portion gröt varje morgon, och han tittar nyfiket på sin storebror som slevar i sig och runt sig sin frukost. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar