torsdag 2 januari 2014

Nya året

Det nya året började bra. Jag gav Lennart sovmorgon, och steg upp med Matheo och gjorde frukost. Efter en tid med "lyxfrukost" på söndagar och speciella dagar, kan jag konstatera att jag inte är typen som vill ha sju sorter på frukostbordet. Jag vill äta frukost direkt jag stiger upp, men klarar mig fint på typ två brödskivor och en kaffekopp. I alla fall, jag dukade fram fint och väckte sen Lennart.





Hela dagen var vi hemma och slöade, men på kvällen for vi till mammas och pappas för att hälsa på familjen. Dessvärre visade det sig att de hade feber, så vi träffades inte så mycket. Spelade lite spel och for sen hem.
Och givetvis fick Matheo feber han också, Elliot snorar lite, men bara lite. Men äh, sånt hör väl till livet. Vi tar det inte så hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar