onsdag 18 december 2013

Go'kväll

Jag vet inte riktigt vart blogglusten tagit vägen. Flera gånger om dagen tänker jag "det här ska jag skriva om sen" men när jag väl sätter mig vid datorn så kommer jag inte på något alls. Men nu är jag här i alla fall. Ikväll har vi gjort min favoritmat till julbordet: laxrullar. Skulle lugnt kunna äta upp en hel rulle själv, till förrätt. Faktiskt lagade vi en extra som vi får äta upp på mellandagarna.

Annars då? Jo, vi skulle till rådgivningen i förrgår. Matheo blev sex månader igår, men hade helt glömt besöket. Inte svarade dom heller fast jag ringde tre gånger, men ska prova igen imorgon.
Sen har jag färdigt handlat alla julklappar, så nu behöver jag inte fundera mer på det. Jag var och köpte det sista igår, och jag tror Lennart kommer bli nöjd med sina julklappar. Men sen brukar han vara nöjd över all också, haha.

Imorgon är det bara 5 dagar kvar till julafton! Fatta, december har gått supersnabbt! Och imorgon är det bara en vecka kvar tills jag får se min käre bror med familj igen! Har inte sett dem sen i somras! Juletiden är härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar