torsdag 28 november 2013

Till veterinären

Bloggen ville inte samarbeta alls igår. Hade skrivit ett inlägg som inte alls ville publiceras, trots upprepade försök. Jag skrev i alla fall om att jag hade roligt i Härmä och lärde mig nya saker.

Idag är dagen då Nixa och Morris ska kastreras. Halv nio startar jag mot stan med två katter i bilen istället för två barn. Pojkarna ska vara hos sin faffa så länge. Jag hoppas allt går bra, jag tycker lite synd om katterna nu då de är så hungriga, de har inte fått äta sen igår kväll.
Jag har varit vaken sen klockan fem. Då tyckte nämligen Matheo att han skulle vakna. Det tyckte inte jag, men han vägrade somna om. Så istället fick han vara vaken, och jag steg upp medan jag var pigg. Gjorde i ordning frukost åt mig och Lennart istället.
Nu har jag lite mer än en timme att döda innan jag väcker Elliot, så jag ska nörda lite på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar