torsdag 7 november 2013

Inredning och jobb

Nu har vi mysigt i vardagsrummet. I flera månader har jag inte orkat fundera hur här ska se ut, men förra veckan möblerade vi om så att det ser riktigt fint ut. Imorgon borde också ett efterlängtat paket med nya kuddfodral och leklåda komma, så då är det egentligen bara en ny matta som saknas. Men den jag har kikat på är lite dyr, så jag ska fundera på saken.






Sen har jag också skaffat mig ett jobb idag. Tupperware-försäljare är jag nu! Om två veckor har jag mitt första party. Ska bli så roligt, och jag är supertaggad!!! Josse hade ett party här hos mig idag, som var rätt så lyckat. Trevligt folk, kaffe och dopp och nya produkter.

2 kommentarer:

  1. Säg till när du är redo att boka kunder :)
    Jag skulle gärna ha ett party.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååh, toppen! Två timmar efter att jag bestämt mig för att börja hade jag redan bokat in tre partyn, pratat med "chefen" eller va man ska kalla henne, och planerat en massa, haha! Men nästa vecka får jag startväskan och skaffar en kalender att skriva upp saker i, så då skriver jag på bloggen igen. Skicka en ny kommentar då :)

      Radera