tisdag 12 november 2013

Beslutsångest

Hej från en dålig bloggerska. Jag var lite borta igår, hade bara sovit ca 3 timmar på natten. Resten låg jag bara och vände mig hela tiden. Suck! Men jag var ändå inte speciellt trött på dagen, utan mest virrig av mig.
På dagen var vi ute. Matheo sov i vagnen och vi for gående en sväng. Universums slöaste promenad, med en tvååring som skulle stampa sönder allt is på de frusna vattenpölarna.
På kvällen när vi nattat pojkarna dukade vi fram lite gott, och såg Solsidan. Sånt får vi nog göra lite oftare.

Idag ska jag färga håret. Gaaah! Vet inte ens hur jag ska färga det. Plötsligt kanske jag får en impuls och kommer hem med lila och vitrandigt hår! Nej, funderar nu ljus på ljusa slingor, eller en ljus dip dye. Hittade bilder när jag googlade också.


Slingat...


...eller dip dye?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar