torsdag 29 augusti 2013

Parkträff

Efter en heeel del stress och spring lämnade jag Matheo åt farmor och åkte med Elliot till stan. Vi for till en lekpark och träffade några andra mammor och barn. Vi hade trevligt båda två, trots att vi inte riktigt visste vem någon var. Hoppas absolut det blir fler träffar. 
Det var en trött Elliot som jag spände fast i bilstolen när vi skulle hem igen. Tog ett varv via stan för att hämta mat åt mig ich Lennart. Det enda jag ätit efter frukost var en liten tårtbit, så ni kan tro att det var gott att sätta tänderna i en hamburgare när jag kom hem. 
Matheo hade haft riktigt bra hos fammos, och tog natt lite tidigare än vanligt. Det är längesen jag fick börja sova såhär "tidigt", så nu säger jag god natt. 


Den bilden togs för några dagar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar