måndag 19 augusti 2013

Min födelsedag

Jag har haft den bästa födelsedagen på länge. Vi hade knytkalas med Lennarts familj. Vi samlades redan mitt på dagen, och vi började med att äta en massa pajer och sallader. Sen for vi alla ut och började leka olika lekar. Så otroligt kul så ni vet inte! Kände mig som barn igen, det gjorde nog alla. Sen blev det kaffe, med en massa tilltugg. Och så en ny runda med lekar utomhus. Vi ordnade stafetter, satt och pratade på gräsmattan och spelade musik hela kvällen. När klockan närmade sig 8 tände vi en stor brasa på ängen bakom svärföräldrarnas hus och grillade korv och drack mer kaffe. Där satt vi tills vi blev halvt uppätna av knotten och sen började folket söka sig hemåt. Elliot var helt upp i varv när vi kom hem, och det blev en sen kväll för honom. Matheo var ganska nöjd på kvällen, då han hade varit utomhus i vagnen nästan hela dagen. Både jag och Lennart var slut efter allt spring, så vi somnade alla riktigt bra igår kväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar