lördag 31 augusti 2013

Lördag

Så är villaavslutningen här. Vi har varit EN gång till villan i sommar. Vi hade gärna farit fler gånger, men det hade varit krångligt med allt man ska ha med sig, och dessutom har vi ingen båt, och ingen flytväst åt Elliot. Men nästa sommar ska vi absolut dit fler gånger!
Vi har varit till Kokkola idag
, vi var dit på lite shopping. Elliot behöver mer kläder, för han växer så snabbt. Jag behövde ett par byxor, och Lennart behövde en höstjacka. Vi hittade den perfekta jackan åt honom genast, trodde inte att vi skulle hitta alls. Vi hittade också allt annat vi skulle ha ganska snabbt.

På eftermiddagen fick jag en av mina födelsedagspresenter av Lennart, en avslappnande massage vid Cosmetique. Det var härligt, precis vad jag behövde! Efteråt åkte jag till Hannas lägenhet som hon fick idag. Den är supermysig, med trappor inomhus och trägolv och högt till tak. En vägg var som en stor griffeltavla, som jag givetvis kommer att lämna en massa meddelanden på, haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar