fredag 23 augusti 2013

Friday is here

Dagens första kopp kaffe avklarad. Det kan behövas, efter ännu en natt med x-antal timmars vakande. Ska snart börja äta dagens Panadol-dos också, för jag har tandvärk. Glömde ringa till tandläkaren i morse, så nu måste jag vänta till nästa vecka. Men det är lugnt, jag har bara haft ont i snart två månader från och till. Nej men vet ni vad, nu låter det som om jag är på dåligt pisshumör, men det är jag inte. För idag är det fredag. Jag väntar besök av min högstadiekompis idag. Och idag ska jag träna så fruktansvärt, samt amma varje timme efter att Lennart har kommit hem (Matheo sover oftast från tolv till fyra på dagarna, med en matpaus emellan så nu behöver jag inte amma). 

Igår var jag till Kokkola på kvällen för lite shopping. Jag skulle byta ut mina nya skor, som var för små i alla fall. Och så behövde Elliot en höstjacka. Självklart kom jag hem med mer än bara dessa två saker, och det var så skönt att gå omkring själv utan baby i famnen och pojke i byxbenet, haha. De nya skorna är helt perfekta. De är så otroligt bekväma att gå i, och har inte för hög klack. Gillar inte riktigt att bli 185 cm lång bara för att jag vill ha högklackat, men dessa blir nog bra. Nu väntar jag på hösten, så de kan börja användas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar