onsdag 14 augusti 2013

Bra start på dagen!

Klockan är tio. Matheo har redan varit vaken i morse och somnat om. Elliot har inte vaknat än! Så jag sitter och njuter av solen med god frukost och nykokat kaffe. Tänk om varje dag började så här! 

Allt var bra med Matheo igår vid rådgivningen. Han är stor, och växer snabbt. Han väger 6290 gram, och är 58,5 cm lång. Läkaren var riktigt nöjd med honom. Jag däremot, kanske måste till en annan läkare nästa vecka, för allt var tydligen inte så bra. Imorgon får jag veta om jag ska till läkare eller inte.

Idag ska jag städa här hemma, och om lillen tillåter så ska vi vara utomhus också. Och det tror jag att han gör, för han borde sova hela dagen nu, då han redan varit vaken några timmar idag. Man vet ju aldrig, men jag hoppas *peppar peppar*!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar