onsdag 17 juli 2013

Underbar dag + ny hårfärg.

Ursäkta att jag inte uppdaterat idag. Vi har haft en fantastisk dag direkt från morgonen, vi vaknade vid 10 efter en natt med ordentlig sömn. Vi har tagit det riktigt lugnt, lekte med Elliot, tittat på en sovande M, duschat och ätit lunch. På kvällen åkte vi mot stan. Hämtade först en kolikgunga, som jag hade efterlyst på findit.fi (som bäst ligger M i den och tittar sig omkring nöjd, han har varit lite skrikig av sig den senaste veckan). Efteråt hämtade vi en bärsjal som jag fyndat på loppis på facebook, oanvänd! Allt detta för ynka 40€!
Idag var också en stor dag för mig. Har träffat en del av familjen vid mammas och pappas ikväll. Åh, som jag längtat efter denna dagen! I typ 6 år har jag längtat, faktiskt...





Jag och Nina är ju bloggerskor båda två, så klart vi tar egopics! Här ser ni också nya hårfärgen min, som jag är riktigt nöjd med. Guldfärgade slingor var nog inget för mig. Jag känner mig mycket bekvämare med mörkbrunt hår, tycker liksom att det passar mig bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar