tisdag 30 juli 2013

Träning

Ja då har jag varit på massage. Det var inte så skönt och avslappnande, men precis vad mina axlar behövde. Oj vad de känns bra nu, riktigt mjuka. 



Ikväll blir det också lite träning. Det är två veckor till efterundersökningen, och så länge orkar jag inte vänta. Eftersom jag känt mig återställd från förlossningen i flera veckor redan, så tänker jag idag prova på en powerwalk, och sen ett 20 minuters pass här hemma. Magmusklerna vågar jag inte träna ännu, förutom plankan, men ben och armar ska väl gå.

3 kommentarer:

  1. vart var du på massage? :)

    SvaraRadera
  2. Man ska int träna efte en massage!!! ;) man ska ta lugnt resten ov kvälldi :P :P / syster Nina

    SvaraRadera
  3. Anonym: jag var till Cosmetique i Jakobstad. Hon jag var till är utbildad massör :)
    Nina: ja veeit, men ja kuna int hald me, ja har vänta så läng. Men ja försöka ta e lugnt me axla o ryggen ;)

    SvaraRadera