måndag 1 juli 2013

Tävling

Nu är det dags för min första tävling här på bloggen. Ni ska gissa namnet på lille pojken vår.

För att tävla så ska du skriva din gissning i en kommentar till detta inlägg. Skriv också din mailadress. Om ni länkar till min blogg på er egen blogg får ni en extra lott, kom ihåg att länka till det inlägget i er blogg i kommentaren. Tävlingen avslutas på söndagskvällen.
Priset blir ett klädpaket åt baby. Till exempel byxor, tröja och strumpor, och vinnaren får välja färg och storlek.
(Jag vill ha minst 7 tävlande)
Alternativen är:

  1. Marwin
  2. Milo
  3. Matteus
  4. Melker
  5. Matheo
Jag meddelar vinnaren först efter att vi har haft dop, som blir någon gång i juli. Så det är en tid tills ni får veta vem som vinner. Lycka till!



23 kommentarer:

  1. Marwin

    Janina.snellman_9@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på Matheo :)
    /Sandra Eklund

    SvaraRadera
  3. kajsa myrevik1 juli 2013 18:53

    gissar Milo :)

    SvaraRadera
  4. Jag gissar på Milo:) /Janina Kung

    SvaraRadera
  5. Gissar Milo :) /Tanja O

    SvaraRadera
  6. marwin

    Angela.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Marwin

    jaana86@luukku.com

    SvaraRadera
  8. Jag gisssr på Matheo :)

    SvaraRadera
  9. Grattis till er och lillen! :)

    Jag gissar på Milo. :)

    emmaeklund89@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag gissar på Melker!

    vikstromida@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag gissar på Melker. /Sofia Holmborg

    SvaraRadera
  12. Jag gissar på Milo..
    /jennica.ahlvik@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Gissar på Milo .
    kram_nana@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag gissar på Milo! :)
    emmaahlo@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag gissar på Marwin. :) elin.haggman@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag gissar på Milo :)
    /Ingrid Björkskog

    SvaraRadera
  17. Bra, hinner ännu va me å tävla ;) Gissar på Marvin!

    SvaraRadera
  18. Gissar på melker:) /Camilla.a@multi.fi

    SvaraRadera
  19. gissar på Matheo! :)
    /Susanna T

    SvaraRadera
  20. Gissar på Melker :) / Jonna G (jogra88@hotmail.com)

    SvaraRadera
  21. Milo :) / frida_lof@live.se

    SvaraRadera