torsdag 18 juli 2013

Tårtor och mini-cupcakes

Fullt upp med dopförberedelser. Idag åkte jag med Elliot till Kokkola och handlade det sista. Riktigt roligt att bara vara vi två igen, det känns så länge sen, fast det bara har gått en månad sen han fick sin lillebror. När vi kom hem somnade han, och jag och Lennart satte oss i en halvtimme och bara slöade. Sen lagade vi middag, och efter det har jag dekorerat 63 muffins, och två tårtor. Jonna har varit här ikväll och hjälpt mig med tårtorna, medan Lennart var ute med Elliot. Nu äntligen är allting klart, så imorgon ska vi bara duka fram allting hos Lennarts föräldrar. Hela dopet kommer att hållas där.
Jag blev riktigt nöjd med både tårtor och muffins. Jag tror att de kommer att smaka bra. Återstår att se imorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar