måndag 29 juli 2013

Måndag

Igen en dag vaknar jag upp med spänd nacke och axlar. Vilket för mig lätt betyder migrän. Inte så värst farligt idag, men imorgon bokar jag absolut tid för massage, och nu ikväll ska jag bada bastu för att mjuka upp musklerna lite. 
Jag har inte så mycket att skriva om idag, då vi inte gjort någonting speciellt. Igår hade vi en riktigt fin dag. Vi var ute på gården typ hela dagen, Matti var här med oss då Fia jobbade, Henrik och Malin var här på kvällen, vi grillade och sparkade boll med Elliot, Hanna och Nina var här en sväng, katterna var ute och lekte, och jag fick lite färg igen. Senare på kvällen hämtade vi mat från McDonalds och kollade en film. Jag hade kameran framme och fotade katterna lite.







De är så busiga, ungarna. Snart flyttar två av dem härifrån, och det ska på sätt och vis bli skönt, för de är rätt stökiga, men nog kommer jag att sakna dem. De är så roliga när de leker och springer omkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar