tisdag 2 juli 2013

En toppendag

Idag har vi delat på oss här hemma. Jag och M åkte nämligen till Jonnas, hon har semester nu. Det känns som evigheter vi satt och pratade hos henne, så det var minsann på tiden. Det kändes precis som förr, då jag åkte dit så ofta på dagarna när Elliot var liten. Kusinerna var glada att få se lilla baby, men frågade många gånger efter Elliot. Jag vågar/vill inte åka hemifrån med båda två samtidigt ännu, så han fick vara hemma med pappa så länge.
När jag kom hem fick jag världens migränanfall, så tog värkmedicin, ammade och somnade bums tätt intill lillen. Supermysigt, och vi blev sen väckta av storebror som tydligen tyckte att vi var tråkiga, haha. Ikväll ska vi dricka kaffe (!) och planera dopet, som blir om några veckor. Vill att allt ska vara perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar