måndag 8 juli 2013

Den nya leksaken

Den nya leksaken skrev jag nånting om förra veckan. Men glömde sen bort att visa er vad det är. Det är en systemkamera! Som jag har velat ha en sådan! Äntligen for vi och köpte en. Det är en Nikon D3100, och den verkar vara riktigt bra. Många har tipsat om såna. och jag vet att många har dem. Nu kan jag äntligen börja fotografera, som jag alltid tyckt att varit roligt. Och så blir det ju bättre kvalitet på bloggen också, det skadar ju aldrig.
Har hunnit ta lite bilder redan. Tog med stora killen min en kväll för att testa kameran. Vi fick gå in efter typ 15 minuter för vi höll på bli uppätna av myggor. Vi är sådana som får stora, röda, kliande myggbett bara vi sticker näsan utanför dörren. Avundas Lennart, som inte får myggbett alls. Men hur som helst, hann ta några bilder.




Ah, sommarblommor. Från grannens rabatt, hehe. Den är ju liite snyggare än vår...





3 kommentarer:

  1. Va gullu ni e :) /Hanna

    SvaraRadera
  2. Ihanat kukat ja ihanat söpöläiset :)Ja tosi hyvät kuvat. / mummu

    SvaraRadera