måndag 15 juli 2013

Baka en kaka

På fredagen har vi döper vi lille M. Så denna vecka består av förberedande inför det. Idag har vi bakat en massa mini-cupcakes och ett tårtbotten. När vi ändå var igång slängde jag ihop en persika-päronpaj. Jag är nog smått beroende av den pajen... Imorgon ska det bakas ännu ett tårtbotten, sen är det bara att fylla upp och dekorera på torsdag.
Trots att det känns som att ryggen och nacken min håller på att gå sönder just nu, så ska jag ännu hinna städa ikväll. För imorgon får jag finbesök! <3




2 kommentarer:

  1. Var har du köpt formarna till minimuffinsarna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag beställde dem från ullanunelma.fi i höstas. De hade då i flera olika färger! EN helt fantastisk sida som har allt för dem som är intresserade att baka, och vill ta bakverken till en ny nivå! :)

      Radera