torsdag 27 juni 2013

Torsdag

Ursäkta tystnaden. Har haft annat för mig idag, och datorn har varit avstängd då det har åskat så mycket. Så vad har vi gjort då? Nå, vi har varit till Kokkola på lite ärenden. Och sen har Fia och Matti varit hit. Fick nya duschväggen uppsatt, så nu verkar badrummet mycket större. Skulle så vilja städa där, och fixa en massa saker här hemma, men tyvärr måste jag nog bara ta det lugnt. Jag ska ringa till rådgivning imorgon för att kolla upp några saker, hoppas att det inte är något allvarligt. Vill inte bli sängliggande nu när jag är så inspirerad till att förnya och göra en massa saker här hemma! Håll tummarna för att allt är okej! 



Ni får en bild av M. Tagen igår. Sötaste gullungen, så lik sin storebror när han var liten. De är så fina, mina barn!

Här har vi Elliot också, för några veckor sen.

2 kommentarer:

  1. Mini, mini gulla baby!!!! <3 <3 <3 Å gulla gulla Elliot å!! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Mini, mini gulla baby växer o blir stor. Vet int va ha väger nu, men man sir att ha e stör rej! :)

    SvaraRadera