söndag 30 juni 2013

Sömn

Ja, tävling blir det alltså imorgon. Ska försöka komma på "regler" och pris.

Ikväll har vi varit hos svärföräldrarna. Några av Lennarts syskon har varit där, så Elliot har lekt med sina kusiner hela kvällen. Trevligt har vi haft det, och baby sov fint under hela tiden (förutom amningspaus förstås).
Jag har inget annat att skriva nu just. Det står tomt i skallen, och jag väntar bara tills Elliot har somnat, då ska vi se Wallander. Jag älskar dom filmerna! Sen ska jag duscha, och sen börjar en ny natt.
Baby har inte varit helt snäll på nätterna, så lite nervös är jag varje kväll, och tänker att hur blir nästa natt? Vill svänga dygnsrytmen åt honom, då den är lite fel ännu efter livet i magen. Köpte nya Vi Föräldrar igår, och i den tipsar de om hur man snabbt svänger dygnet åt bebisen. Ska bli intressant läsning!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar