torsdag 20 juni 2013

Midsommar

Idag är vi för första gången iväg, hela familjen. Vi har varit på läkarkontroll med gossen, eftersom det blev tidig hemgång. Allt var bra med honom, precis som vi trodde. Han äter med högst tre timmars mellanrum, och är väldigt snäll. Gråter inget extra, utan är bara helt otroligt söt. Elliot är försiktig med lillebror, men oftast bryr han sig inte om honom. Han är nog för liten för att förstå. 
Jag mår förvånansvärt bra. Jag går ibland och känner efter om jag har ont, om jag är trött eller om jag känner mig konstig, men jag mår som en prinsessa! Födde jag verkligen ett barn för tre dagar sen??


Midsommar kommer vi att fira hemma med att ta det lugnt, förstås. Vi kommer väl att äta god mat, grilla om vädret tillåter, plocka fina blommor och bara vara. 

3 kommentarer:

  1. Voi lilla pluttenutten, måst no koma å si a i helge, hendar väl int na fyri he. Kram!

    SvaraRadera
  2. oj va söt a er minna! :) He e no otrolit ho man glömber ho små di var å tå ere bara liti över ett år san man had en sånde liten beibis. Skönt att allt gick bra å att du mår så bra nu efteråt! :) Hoppas ni får en riktit skön midsommar! :)

    SvaraRadera