onsdag 5 juni 2013

Inte idag heller

Ännu en härlig dag, soligt men ändå svalt. Inga som helst planer för dagen har vi, men jag vill i alla fall röra på mig. Igår klippte jag hela gräsmattan. Den är rätt så stor, och ännu till med en gräsklippare som inte drar fram av sig själv, den funktionen är sönder nämligen. Så mina händer och ben värker lite idag. Vi badade även bastu på kvällen, och när vi skulle sova så fick jag sammandragningar. Härligt, men de räckte inte till. Så idag fortsätter vi med att städa bilen, gå runt byn, eller vad som helst, bara jag rör på mig. Inte bara för att se ifall förlossningen skulle starta, men för att det är skönt att anstränga sig lite extra. Det är värt foglossningen sen.

Lennart ska hem på lunchrast och äta, så ska laga mat åt honom sen, och efter det ska jag åka till stan tror  jag. Jag har några småsaker att fixa till en speciell grej.
Men nu ska vi fara ut, jag och Elliot.


Kärlek <3

1 kommentar: