söndag 9 juni 2013

Bästa dagen på länge

Jag antar att ingen har suttit inne och läst bloggar en dag som denna. Fantastiskt väder, och en alldeles underbar dag. Jag tänkte för mig själv tidigare under kvällen, att om vi skulle åka till bb i natt (like that would happen...) så skulle jag ha fått en riktigt bra avslutning på graviditeten. Hela dagen har vi plaskat i poolen, solat eller gungat i gungmattan. Fia och Matti har varit här, och vi har ätit god söndagslunch som Lennart lagat, och tortillas nu på kvällen, som Lennart och Matti lagat. Elliot har haft jätteskoj hela dagen, och skrattat mest hela tiden. Jag vet inte hur jag ännu bättre ska kunna förklara dagen, men den får absolut tio poäng av tio!
Vi har skypeat med Jimmy, Majso och Nea en stund ikväll, och sen städat undan här. Städningen behövdes verkligen, och nu håller mina fötter på att dö. Ska be Lennart massera dem, så jag överlever morgondagen. De har börjat bli lite svullna ibland när jag varit igång mycket. Samma sak med resten av kroppen också, vare sig jag har varit igång eller inte. Mina ringar får jag knappt på mig mer. Alla tajta byxor känns som ett andra skinn.
Nu ska jag duscha av mig, och sen, förhoppningsvis, få en god natts sömn, så vi orkar med en lika härlig dag imorgon. Fia ska nämligen hit då, och det ska bli roligt! Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar