tisdag 4 juni 2013

Äntligen!

Vad skönt med en sval och mulen dag! Det har jag väntat länge på. Jag och Elliot tog sovmorgon till 10 (!) och tog god tid på oss med frukosten. Hanna, Nina, Liina, Melinda och Fanny har varit här med oss idag, så Elliot har fått leka av sig med kusinerna. Säkert roligt för honom, för jag antar att jag inte är så roligt sällskap mera då jag inte har orken att leka så långa stunder.
Bokade in oss på profylaxkurs idag, men de visste inte ännu om vi ryms med, så de skulle höra av sig. Ärligt talat så vet jag inte om jag har lust att gå en profylaxkurs, men har bara hört positivt om den, så något bra lär man sig säkert. Bokade också tid till akupunktur, så nästa vecka får jag börja med det också.
Det känns som att jag har gröt i skallen, så får nog koka kaffe och hoppas att hjärnan vaknar till ordentligt. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar