onsdag 8 maj 2013

Veet

Jag är en buzzador, vilket innebär att jag gratis får hem tester av olika produkter som jag får testa på. Jag får också tester att dela ut åt mina vänner, helt gratis! Jag får prova produkten, och sen meddela åt Buzzador vad jag tycker om produkten. Om ni också vill bli buzzadorer, släng in en kommentar med er mejl, så skickar jag inbjudan åt er. Att vara en Buzzador är toppen!
Nu just är jag med i Veets kampanj. Jag fick hem en låda med olika hårborttagningskrämer, vaxremsor, bodylotion och infoblad. I lördags ordnade jag en bastukväll för mina systrar, och vi provade på produkterna. Det blev en riktig lyxkväll, då vi började med att prova vaxa benen, sen bada bastu, och sen prova hårborttagningskrämerna. Vi åt en massa gott, och Jonna hade till och med bakat en minitårta som hon hade med! Klockan var mycket när systrarna åkte hem, och vi var alla väldigt nöjda med kvällen och produkterna.
Det gjorde knappt ont alls att vaxa benen, så jag blev väldigt positivt överraskad över det. Alltså klart att det kändes, men jag hade förväntat mig att jag skulle skrika till av smärta. Men jag hade fel.
Krämerna funkade också. Åtminstone den vanliga krämen. Vi provade också en kräm som man kan ha i duschen, och den funkade inte lika bra. Den fuskade ganska mycket, så håret försvann bara fläckvis.
Efter allting smorde vi in oss med Hairminimising bodylotion, som vid regelbunden användning ska göra att håret växer långsammare. Jag har flaskan här hemma, och ska prova använda den och se om det verkligen fungerar.

Jag har provat Veets produkter förr, och då inte tyckt om dem, men nu verkar de ha förbättrats. Jag är nöjd med produkterna, och kommer definitivt att använda dem i framtiden.





2 kommentarer:

  1. Det här låter skoj! Och vilken fin tårta :) Skicka hälsningar åt alla syskon! Hälsningar från Frida (frida.esselstrom@live.se)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är riktigt roligt! Det ska jag göra :)

      Radera