tisdag 7 maj 2013

Ute

Det känns som om jag har väldigt lite att skriva om, trots att det händer ganska mycket nu. Men ska försöka få ihop ett vettigt inlägg.
Först vill jag bara skriva att jag inte är lika arg idag, utan hoppas att killen får den vård han behöver. Det är ju uppenbart att han inte mår bra..
Idag var jag och Elliot till rådgivningen på Elliots 1½-årskontroll. Han hade växt duktigt, både på längden och vikten. Allting var riktigt bra med honom, läkaren var riktigt nöjd!
Malin har varit här idag, och vi har varit utomhus hela dagen och kvällen. Jag var på gravidsim nu på kvällen, och då jag kom hem for jag ut igen. Vi håller äntligen på att bygga vår trappa, så det finns en del att göra. Har smått börjat planera blomrabatten också, men det står rätt stilla i skallen. Jag får se sen då trappan är färdig, hur det blir.
Imorgon ska jag till frissan! Och jag ska färga håret! Och jag har panik då jag inte vet alls vilken färg jag vill ha, antingen ljusare, mörkare eller rödare. Ska bli spännande att se resultatet sen då, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar