tisdag 14 maj 2013

Tillbaka

Nu är jag här igen. Dagen har gått åt till att städa hela förmiddagen, vila på eftermiddagen, laga middag tills älskling kom hem, och jag hann inte äta själv då jag for iväg till stan direkt. Jag fick nämligen ett presentkort till Cosmetique till morsdagspresent av Lennart, så jag var dit på en djuprengörning av ansiktet. Länge har jag velat göra det, men har aldrig kommit mig för att boka tid för det. Det var så härligt att bli ompysslad en stund, och även om det gjorde ont (hon tömde mina porer) så känns det så skönt nu efteråt! Fick även mina ögonbryn plockade. 

Ikväll kom Henrik och Malin hit på kaffe, och trappbyggandet fortsatte. Nu är det bara pyttelite kvar. Och jag har fortfarande inga planer för blomrabatten här utanför. 
Kvällen avslutades med bastu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar