onsdag 1 maj 2013

Sista april och första maj

Hej på er!
Jag hade tänkt skriva ett inlägg igår, men hann bara skriva halva, och sen glömde jag. I alla fall så var vi och handlade mat innan affärerna stängde, och sen låg jag bara och vilade medan Lennart och Elliot var ute. Jag hade tänkt städa, men så fort jag ens böjde mig lite, eller ansträngde mig det minsta började babyn sparka hårt mot magen. Kanske den tycker att jag varit igång för mycket den senaste tiden (?), och tyckte att jag skulle sluta stressa omkring? Jag bestämde mig till slut att strunta i städandet då.
Vi hade en riktig myskväll igår, med bastu, massa levande ljus, och sen satt vi och pratade om allt och inget tills klockan blev allt för mycket. Hade köpt hem salta kex med ost, vindruvor, äppel, skinka, samt godis, cider och mjöd. Mums!

Idag ska vi ut och leka. Vi ska ta fram grillen och filtar, och slå oss ner på gräsmattan och vara ute hela dagen. Ännu mera mys!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar