söndag 19 maj 2013

Mötet

Det är ju löjligt hur suddiga Iphone-bilderna är här på bloggen. De är helt bra på telefonen, så det är nog nåt fel på blogger. Surt, för det är så smidigt att kunna blogga från mobilen. Står ni ut?

Idag har vi varit hela dagen på mötet, med undantag för en några timmars glass- och sovpaus. Jag råkade somna efter glassen, och lyckades sova i ca 3 timmar. Jag visste inte ens att jag var trött.
Hela helgen har vi nu då levt på knackkorv, risgrynsgröt och köttsoppa, som vanligt på "möteshelgerna". Trots att det är gott, och trots att vi har haft riktigt roligt i helg, så ska det bli skönt att komma tillbaks till vardagen. Imorgon tror jag att jag ska ta mig till stan för att hämta lite saker, och så ska jag säkert sola. På kvällen ska vi bygga klart trappan och fylla Elliots sandlåda med sand, så har vi det klart. Jag tänkte att vi gör  en massa från vår att-göra-lista denna veckan, för vet ni vad som händer nästa helg? Jo, jag och älskling ska sova en natt på hotell. Fyy vad vi kommer att njuta, kommer nog att sitta i bubbelbadet tills vi ser ut som russin, och bada bastu tills vi ser ut som tomater, och sova tills vi känner oss som nya människor. Jag längtar så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar