torsdag 11 april 2013

Ut

Mitt dåliga humör har försvunnit nästan helt. Elliot vaknade just, så vi ska äta nånting, och sen fara ut i någon timme. Jag hoppas att solen hjälper mig att bli lite piggare, då jag har varit lite trött de senaste dagarna. Igårkväll började vi på med två nya "projekt" här hemma. Ett större, och ett lite mindre. Det mindre är mitt eget projekt, jag tog med mig min gamla docka från mammas och pappas igår. Hon var riktigt smutsig, och hade stora hål, och hennes fina prinsessklänning är väldigt smutsig och söndrig. Hennes hår är så hemskt ruffsigt. Så jag ska fixa till henne för skojs skull, så kan Elliots kusiner få leka med henne när dom kommer på besök.
Annars, leksaken jag köpte åt Elliot i förrgår (?) var en docka. Jag vet att många tycker det är "flickigt" med dockor, men för det första tror jag det kan vara bra träning åt Elliot för den kommande babyn. För det andra så bryr jag mig inte riktigt vad folk tycker. Och så är det ju jättebra träning tills han själv växer upp och får egna barn. Men jag köpte i alla fall en pojkdocka, med blå tillbehör, så det inte skulle bli för mycket, haha.

Det andra projektet är en stor hylla till köket. Vi hittade en i garaget som stod nästan tom, så den har vi putsat av, tagit in och målat. Och ikväll ska vi fylla den med saker. Det kommer att bli så fint! Jag ska ladda kameran nu så länge vi går ut, så kan jag ta bilder av hyllan sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar