tisdag 9 april 2013

Tisdag

Jag och Elliot har haft en riktigt bra dag i Kokkola. Tog med vagnen, och hade egentligen inga planer på vad som skulle köpas, utan tänkte mer på att vi går omkring och tittar bara. Men klart att vi hittade kläder vid Hm, och en leksak vid Br Lelut. Jag kan visa vad vi köpte imorgon, men nu ska jag krypa under täcket och försöka få benvärken att försvinna. Det är nu tredje gången på en vecka som jag har benvärk, usch!
Var ju också på gravidsimning ikväll. Vi var bara 4 personer, så det var nästan lite lyxigt. Det var inte så tungt denna gång, men ack så skönt ändå! Efteråt satt jag och Josse i bastun en stund och pratade, innan vi for hem.
Jag for till stan efteråt, och köpte målarfärg. Så på fredag börjar vi väl måla i Elliots rum. Om jag orkar, så åker jag till stan imorgon på dagen och köper lite olika tyger, då mamma ska sy vimplar till Elliots rum. Sen borde jag också besöka någon loppis, för jag vill gärna hitta en begagnad kista eller fin låda att ha leksaker i. Om någon vet var jag hittar sådana, säg gärna till! Rummet kommer att bli så fint! Jag kan inte vänta till det är färdigt målat, och jag får börja inreda!

Nej, nu tycker jag att jag har varit gravid tillräckligt. Förlossningen kan gärna starta. Nu, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar