onsdag 24 april 2013

Snart så...

Ja, bloggen har ju fått lida lite de senaste dagarna. Jag vet att jag har uppdaterat dåligt, och jag har tänkt skriva flera gånger, men då jag inte har några bilder så känns det tråkigt att skriva. Inte har jag bilder nu heller, men jag vill skriva i alla fall. Igår var jag på gravidsimning. Oj, så superkul det var! Jag gav allt hela tiden, och det kändes av efteråt. Tisdag är numera min favoritdag, bara på grund av simningen, haha.
Idag har vi varit hos Josse och Leo och hälsat på. Tanja och Emina, samt Kajsa och lilla Lydia kom också dit. Vi hade några trevliga timmar där, innan jag for hem med en trött och helt vild, omöjlig Elliot. Han somnade bums i bilen, och vaknade inte ens när jag bar in honom från bilen, och tog av honom ytterkläderna.

Imorgon är Lennart ledig, och då ska vi till stan och ta hand om lite ärenden. Surt att alla små affärer stänger vid 4-5 tiden, så vi hinner aldrig till dem när vi ska ha nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar