måndag 15 april 2013

Ny vecka, en lugn sådan

Morgonen har börjat fantastiskt. Både jag och Elliot är nog lite trötta efter helgen, då i alla fall jag har varit ganska stressad då vi haft så mycket att göra. Vi sov enda till 9 imorse, och drog ut lite på frukosten. Jag tände ljus, och det var riktigt mysigt att inte stressa, eller känna några måsten alls. För idag ska vi nog inte göra någonting alls. Där ute blåser det, och ser ut att börja regna när som helst, så dit vill vi inte gå. Jag ska lägga igång diskmaskinen, men mera än så kommer jag inte att göra idag. Helgens, eller hela veckans, stressande har tydligen gjort att jag börjat få oren hy. Och inte bara i ansiktet, utan även ryggen blir värre. Igår kväll gjorde jag egen mask med kanel, socker och olja, och Lennart peelade ryggen min. Jag fick nämligen tipset av min syster, som sa att kanel ska vara bra för finnar. Det var en riktigt skön avslutning på helgen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar