torsdag 11 april 2013

Men ååh!!!

Det är inte roligt att vakna upp från en bra dröm. I natt har jag drömt att vår baby föddes, och jag fick ligga bredvid den och bara titta på hur vacker den var! Äntligen, tänkte jag, och var hur lycklig som helst. Och så plötsligt vaknar jag och inser att den fortfarande ligger inne i magen, och det är tre månader tills den ska ut. Gissa besvikelsen! Så en annars så fin morgon, som annars skulle ha startat hur bra som helst, så känner jag mig helt nedstämd, och tom. Hoppas att det blir bättre snart!

3 kommentarer:

  1. ojoj va din mage växer. :-D ja kan tro att he var en besvikels att vakna. :-)

    SvaraRadera
  2. ojoj va din mage växer. :-D ja kan tro att he var en besvikels att vakna. :-)

    SvaraRadera
  3. Jo, börjar funder om he e fler än en baby? :)

    SvaraRadera