lördag 20 april 2013

Marknad

Redan från morgonen åkte vi till Jakobstad, vi var där redan innan 10. Vi gick runt på marknaden i ungefär en timme, och besökte några olika affärer. Vi åt en lätt lunch på cafe Fredrika, bestående av deras goda smörgåsar. Sen gick vi runt ännu mer, och åkte till mammas och pappas. Där har vi varit hela dagen, och jag somnade till och med en stund, då jag är väldigt trött idag. Mot kvällen for jag och Lennart och äta på restaurang. Vi gör sånt för sällan, tycker jag, så det var skoj att få vara helt ensamma. Efteråt for vi och handla, hämtade sen Elliot och just kom vi hem. Den här dagen har varit rätt tung, trots allt roligt, men nu känner jag mig, mer än någonsin, redo att föda! Jag ska vila en kort stund, och sedan måste jag börja städa här hemma. Ikväll blir det som vanligt bastu, och det ser jag fram emot! Jag älskar bastu, det är så avslappnande!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar