fredag 26 april 2013

Fredag

En fin dag, idag. Jag känner mig på riktigt bra humör. Vi har inte varit ute på rätt så länge, då det inte varit så bra väder, men idag tog vi oss ut även fast det blåste. Vi for in först när det var sovdags för Elliot. Han sov länge idag, nästan till 3, så det var skönt med lite lugn och ro.
Nu ska vi strax äta middag, och sen ska vi ut igen. Elliot fick nämligen en påse full med uteleksaker av sin fammo, så de ska vi leka med! Om jag orkar vill jag fortsätta städa här hemma också. All smutstvätt är numera ren, så den ska vikas och föras bort, och då är den biten klar. Jag vill, vill, VILL tvätta fönstren, så jag antar att jag ska göra det också idag.
Jisses, varifrån kom denna lust till att göra en massa? Jag känner knappt igen mig själv mer, för bara ett halvt år sen orkade jag knappt plocka i diskmaskinen. Men jag är glad att jag mår bättre igen!



Nöjd och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar