torsdag 14 mars 2013

Valio Onni

Jag är en buzzador. Det innebär att jag får erbjudanden om att delta i kampanjer, om att buzza om olika produkter. I denna kampanjen ska jag buzza för er om Valio Onni här på min blogg. Jag har köpt hem deras gröt och välling, som jag nu har gett åt Elliot i några dagar. De går att ge från 5 månaders ålder, men åt Elliot har jag gett som mellanmål, eller som frukost tillsammans med till exempel en frukt (då en förpackning inte mättar honom tillräckligt). Hittills har Elliot gillat alla smaker, och han får ett stort leende på läpparna så fort jag tar fram en förpackning gröt åt honom.
Här är lite fakta om gröten och vällingen.

Valio Onni Gröt -
de första smakrika grötstunderna
  • Smakalternativen: spannmålsrik lingon, fyra sädesslag, hallon-havre, hallon-blåbär och äpple-havre.
  • Till frukost, mellanmål och som kvällsgröt.
  • Valio Onni grötsorter är lätta att ta med, de kan förvaras i rumstemperatur och är helt ätklara.
Uppvärmningen går lätt:
  • i sin originalförpacking i ett vattenbad eller
  • på en tallrik i en mikrovågsugn.
(Obs! Valio Onni -förpackningen tål inte mikrovågsugn).
Valio Onni Välling -
de första ätklara vällingalternativen
  • Fem smakrika alternativ: havre, majs, fyra sädesslag, potatis-morot och ris.
  • Tre glutenfria alternativ som passar redan för små bebisar på fyra månader och uppåt.
  • Bjud på som rumstempererat eller uppvärmt.
  • Praktiskt att ta med och avnjuta var man än är och plötsligt blir hungrig!
Värm upp vällingen enkelt:
  • i ett vattenbad - i sin originalförpacking, i en pipmugg eller i en nappflaska eller
  • i en mikrovågsugn - i en pipmugg eller i en nappflaska utan napp.
(Obs! Valio Onni -förpackningen tål inte mikrovågsugn).

Besök deras hemsida: http://valio.fi/onni





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar