måndag 18 mars 2013

Nöjd

Jag är riktigt nöjd med denna måndag. Mina män håller på att bli friska, ich jag har inte blivit sjuk (ännu). Vi var tvungna att åka och handla ikväll, och äntligen köpte vi solglasögon åt Elliot, en amningskudde åt mig (att sova med), en potta åt Elliot och en massa frukter.
Vi ska smått lära Elliot att sitta på pottan. Vi tar det med ro, och kommer inte att stressa honom. Han kommer att få sitta på den ibland, och förhoppningsvis kommer med tiden också att utföra sina behov i den. Men det är inget vi ska stressa honom med.
I flera veckor har vi ätit ohälsosamt nästan varje dag, på grund av mitt enorma sug efter godsaker. Nu ska jag försöka tvinga mig själv att bli sugen på frukter istället, för de är ju också goda! Får se om jag lyckas, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar