måndag 25 mars 2013

Måndag

Idag är första dagen på en bra vecka. Jag tror den kommer att bli bra, då det bara är fyra vardagar. Vi ska hämta in lite mer påskdekorationer för att få upp stämningen lite, och städa upp här hemma denna vecka. På söndag är vi bjudna på påskmiddag till mammas och pappas. Dessutom är det ju långhelg, lyx!

Men den här dagen har inte startat bra. I några nätter nu har jag legat och vakat på nätterna, utan orsak. Jag bara ligger och stirrar, och somnar om efter en stund, för att snart vakna igen. Och i morse kunde jag inte somna om alls efter att L hade åkt iväg till jobbet, så jag har varit vaken sedan klockan 6. Nu när Elliot somnar ska jag se på någon tv-serie/film, och sen somna jag också. Som tur har han börjat sova flera timmar i streck på dagarna, oftast 2½-3 timmar. Hoppas det är lika idag.

By the way, man får äta sushi när man är gravid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar