torsdag 7 mars 2013

Klänningar

På lördag ska vi på bröllop. Typiskt mig börjar jag fundera på kläder först nu. Jag har tre klänningar som passar, men jag vet inte vilken jag ska ha.

Imorgon ska jag till stan med Hanna och se om jag inte hittar en annan klänning. För jag vill egentligen inte ha nån av dessa tre.

Denna är med lila, inte blå som på bilden. Den passar magen perfekt, då den är lite stretchig. Men den är lite väl kort...

Denna ser ut ungefär som ett tält. Om jag ska ha den måste jag åka till mammas och pappas imorgon och sy upp den, för då skulle den se snyggare ut. Nu just går den halvvägs till knäna. Den är öppen långt ner på ryggen, så ingen bh kan jag ha med den.


Denna passar också magen i. De två hålen är så stora, att bh inte heller kan användas på denna. Lagom lång är den, men tycker inte överdelen är så snygg när den är på...


Hoppas de har snyggare klänningar i stan. Jag har fortfarande inte fått mina tre klänningar från Nelly. Varför kan de aldrig skicka ut sina kläder i tid?


1 kommentar:

  1. Den som e svart o vit e jätte fin. :) Men hur ser de ut med gravidmage i den? Hålen ser ut att va så stora :D Den högst upp e o fin!

    SvaraRadera