tisdag 26 mars 2013

Det är bra nu!

Vilken toppendag! Jag ska lista upp några bra saker som har gjort den här dagen fantastisk! Jag känner mig rätt så utvilad efter nattens sömn, trots några få uppvaknanden. Vi vaknade 9 idag, vilket jag tycker är en perfekt tid att starta dagen på. Det är inte för tidigt, och inte för sent. Sen har Elliot varit på riktigt bra humör, och jag fick äta frukost i lugn och ro medan han lekte. Efter frukost började jag städa köket, och det känns så bra. Ni som känner mig lite bättre vet att jag har haft väldigt svårt för att städa för en tid sen, och för någon månad sen började det vända till det bättre. Fast jag har "kunnat" städa länge nu, så känner jag mig så himla bra efteråt, varje gång!
I alla fall, efter städningen klädde jag och Elliot på oss ytterkläderna, och drog ut med vagnen. Bara en kort promenad, men tillräckligt för att få upp flåset, för vi gick ganska snabbt. Nu har vi kommit tillbaks hem, och Elliot har somnat i vagnen. Själv sitter jag på trappan och ska läsa nyaste mama-tidningen, och dricka isvatten.
Tänk att såna vardagliga saker kan få en på bra humör!

Ikväll blir det ännu till simning, som jag har längtat så mycket till. Därför ville jag inte gå så långt idag, då jag ganska lätt får sammandragningar. Jag vill inte ligga hemma och ha ont ikväll.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar