lördag 30 mars 2013

Bästa dagen ever!

Hej bloggen! Vilken fantastisk lördag! Hela dagen har jag varit på strålande humör. Jag och Elliot for ju till mammas och pappas på morgonen, och väckte då upp Hanna och Nina. Vid tolvtiden somnade Elliot ute i vagnen, och jag och Nina åkte in till stan. Elliot behövde en massa nya kläder, så vi har handlat hem rätt så många tröjor, strumpor, byxor, handskar, jacka, samt vattentäta hängselbyxor. Så nu är han redo för våren. Åt mig själv köpte jag endast en mascara. Åt hemmet hittade jag lite från Blossoms lagertömning. Jag är supernöjd över shoppingen! När vi kom "hem" igen åt vi lammkött till mat, gott! Har också druckit några koppar kaffe, och ätit påskägg.
Jonna och hennes små påskhäxor kom också dit på besök, så Elliot har busat runt med kusinerna sina innan vi åkte hem. Här hemma lag vi på nya vattentäta byxorna, och så lekte vi i snön en stund.

Nu ikväll har vi badat bastu. Elliot har fått sin kvällsgröt och mjölk, och har gått och lagt sig. Lennart är i stan och hämtar pizza. En sån här dag behövdes. Inte för att jag har haft så dåliga dagar nu senast, men det är längesen en hel dag har varit så perfekt! Hela jag är helt full av lycka!








Tog fram kameran idag. Putsade linsen, ändrade och trixade med inställningarna, och till slut lyckades jag ta inte-så-värst-suddiga-bilder. Nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar